Sayt test rejimida ishlamoqda

Respublika tashkilotlari

.
image

GAYNUTDINOVA
LILIYA
RIFXATOVNA

Psixologik-pedagogik Respublika tashxis markazi direktori

1991-1992 yy.- M.Ulugʻbek tumanidagi 223-maktab tarix qituvchisi

1991-1995 yy.- Keles shahridagi 32-maktabda geografiya oʻqituvchisi

1995-1996 yy.- M.Ulugʻbek tumani 42-sonli kasb-xunar kollejida ruxshunos

1998-2000 yy.- M.Ulugʻbek tumanidagi 205-oʻrta maktabning tarix oʻqituvchisi

2000-2001 yy.- M.Ulugʻbek tumani xalq taʼlimi boʻlimi Tashxis markazi rahbari

2002-2006 yy.- M.Ulugʻbek tumanidagi 49-maktab direktori

2007-2007 yy.- Oʻzbekiston Respublikasi Tashqi ishlar vazirligi “Dipxorijxizmat” boshqarmasining yetakchi mutaxassisi

2007-2008 yy.- Shayxontoxur tumanidagi 19-maktab direktori

2008-2009 yy.- Toshkent shahar xalq taʼlimi bosh boshqarmasi maktabdan tashqari sektorining 1-toifali mutaxassisi

2009-2011 yy.- Toshkent shaharTashxis markazi rahbari

2011-2013 yy.- Oʻquvchilarni kasb-hunarga yoʻnaltirish va psixologik – pedagogik Respublika tashxis Markazining “Taʼlim muassasalarida psixologik xizmat” boʻlimi boshligʻi, Toshkent shahar vakili v.b.

2013-2014 yy - Toshkent shahar pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti “Pedagogika, psixologiya, pedagogik menejment” kafedrasi katta ukituvchisi

2014-2017 yy - Toshkent shahar pedagog kadrlarni qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti “Pedagogika, psixologiya, pedagogik menejment” kafedra mudirasi

2017-2019 yy -A.Avloniy nomidagi Xalq taʼlimi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning A.Avloniy nomidagi Xalq taʼlimi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish institutining “ Taʼlimni boshqarish nazariyasi va amaliyoti “ kafedrasi katta oʻqituvchisi

2019 y - x.v - Oʻquvchilarni kasb-hunarga yoʻnaltirish va psixologik-pedagogik respublika tashxis markazi v.b direktori

taʼlim muassasalarida psixologik xizmat faoliyatini tashkil etish ishlarini sifatli tashkil etish, shu jumladan, ish faoliyatiga zamonaviy axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini qoʻllash orqali oʻquvchilarni kasb-hunarga yoʻnaltirish ishlari samaradorligini oshirish;

oʻquvchilarning qobiliyati, layoqati, qiziqishlari hamda kasb-hunarga moyilliklari asosida kasb-hunarni toʻgʻri tanlashlariga koʻmaklashish;

turli yosh davrlarida oʻquvchilarning shaxsiy, aqliy va ijtimoiy rivojlanishini psixologik jihatdan kuzatib borish, taʼlim-tarbiyadagi psixologik nuqsonlarni aniqlash, ularning aqliy rivojlanishida sodir boʻlishi mumkin boʻlgan har qanday salbiy ogʻishlarning oldini olish;

oʻquvchilar taʼlim muassasasining ijtimoiy muhitiga moslasha olmasligi holatlarini korreksiyalash, ularni ijtimoiy reabilitatsiya qilish boʻyicha tadbirlarni tashkil etish va amalga oshirish;

pedagogik jamoalarda sogʻlom psixologik muhitni yaratish va qoʻllab-quvvatlash, jamoa aʼzolarining hissiy-emotsional holatlari, shaxslararo munosabatlar va ziddiyatli xatti-harakatlarni korreksiyalash, ularning psixologik madaniyatini yuksaltirish;

isteʼdodli va iqtidorli oʻquvchilarni aniqlash, ularning individual-psixologik, fiziologik xususiyatlari va qiziqishlarini oʻrganish, qobiliyatlarini namoyon etishlari va rivojlantirishlari uchun shart-sharoitlar yaratish;

axborot-psixologik xurujlarning xavfi, Internet jahon axborot tarmogʻining salbiy taʼsiri, yoshlar tarbiyasiga xavf solayotgan “ommaviy madaniyat”ning kirib kelishi holatlarining oldini olishga qaratilgan tadbirlarni oʻtkazish;

pedagog xodimlar, oʻquvchilar hamda ota-onalarning psixologik-pedagogik bilimlarini oshirishga koʻmaklashish, pedagog xodimlar, ota-onalar va jamoat tashkilotlarining samarali hamkorligini taʼminlash.

info@uzedu.uz
@uzedu
/uzedu.uz
@uzedu
/uzedu