31.12.2020 yildagi 831-son
2. Qarorga 1-ilova (Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini rag‘batlantirishning direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi to‘g‘risidagi nizom)da:
a) 4-bandning ikkinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
ikkinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
to‘rtinchi xatboshi quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
“b” kichik bandning birinchi xatboshidagi “o‘qituvchilar” so‘zi “pedagog, psixolog” so‘zlari bilan almashtirilsin;
v) 15-bandning birinchi xatboshidagi “ota-onalar qo‘mitasi” so‘zlari “kuzatuv kengashi va o‘quvchilar ota-onalari” so‘zlari bilan almashtirilsin;
g) 16-bandning to‘rtinchi xatboshidagi va 17-banddagi “mukofotlash” so‘zi “xodimlarni mukofotlash” so‘zlari bilan almashtirilsin;
d) 25-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
j) 26-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
z) 27-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
i) 30-band quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
l) 32 va 33-bandlar quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
m) Nizomga 1-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin:

T/r

Ko‘rsatkichlar

Amalga oshirilgan aniq ishlarning qisqacha ta’rifi, uning natijalari (samaradorligi), qo‘llanilayotgan shakli va uslubi, o‘tkazilgan mashg‘ulotlarning soni, o‘quvchilar qamrovining o‘rtacha soni

Reyting bahosi

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

O‘quvchilarning choraklik baholarining o‘rtacha qiymati

O‘qituvchi dars o‘tayotgan sinflardagi o‘�uvchilarning choraklik o‘rtacha baholari o‘zlashtirishning sifat (“4” va “5” baho) ko‘rsatkichi asosida aniqlanadi

5

3

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 56 — 70 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 56 — 65 foizini tashkil etganda

4

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 71 — 85 foizini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 66 — 80 foizini tashkil etganda

5

Sifat ko‘rsatkichi umumiy o‘quvchilar sonining 86 foizi va undan yuqorini, shu jumladan, murakkab fanlar (ona tili, rus tili, chet tili, matematika, fizika, kimyo, biologiya) yo‘nalishlarida 81 foizdan yuqorini tashkil etganda

2.

* “Fan olimpiadasi” va boshqa ko‘rik tanlovlar, musobaqalarning tuman (shahar) bosqichida o‘quvchisining ishtiroki

O‘quvchilarining olimpiada, tanlovlar, musobaqalar va boshqa tadbirlardagi ishtiroki va natijalari asosida baholanadi

30

10

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 55 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda

20

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashib, o‘quvchilari eng quyi g‘olib ko‘rsatkichining 70 foizidan yuqori natijalarni ko‘rsatganda

30

Tuman (shahar) miqyosidagi olimpiada, tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari 1-, 2-, 3-o‘rinlarni egallaganda

3.

** Tanlov va boshqa tadbirlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ishtiroki

Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlardagi ishtiroki natijalari asosida baholanadi

30

10

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 55 — 70 foizni tashkil etganda

20

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 71 — 85 foizni tashkil etganda

30

Maktab miqyosidagi tanlov va boshqa tadbirlarda qatnashgan o‘quvchilari to‘plashi mumkin bo‘lgan maksimal ballning ulushi 86 — 100 foizni tashkil etganda

4.

O‘qituvchi ish tajribasining ommalashtirilganligi

O‘qituvchi ish faoliyati maktab, tuman (shahar), viloyat va respublika miqyosida ommalashtiriladi (o‘qituvchining faoliyati baholash davriga nisbatan so‘nggi 3 yillikda ommalashtirilganligi)

15

7

Ish tajribasi maktab miqyosida ommalashtirilganda

10

Ish tajribasi tuman (shahar) miqyosida ommalashtirilganda

12

Ish tajribasi viloyat miqyosida ommalashtirilganda

15

Ish tajribasi respublika miqyosida ommalashtirilganda

5.

Pedagogik ish staji

Ta’lim muassasalaridagi pedagog xodimning ish stajiga qarab baholanadi

10

4

pedagogik ish staji 1 yildan 5 yilgacha

7

pedagogik ish staji 5 yildan 10 yilgacha

10

pedagogik ish staji 10 yil va undan yuqori

6.

Sinf rahbarligi

Sinf rahbarligi yuklatilganligi

5

0

Sinf rahbarligi yuklatilmagan bo‘lsa

5

Sinf rahbarligi yuklatilgan bo‘lsa

7.

Malaka oshirish kurslaridan o‘tganligi

Reja asosida

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

2

Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli sertifikatga ega bo‘lmasa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikatga ega bo‘lsa ***

8.

Sinfdan tashqari ishlar

O‘quvchilarning dunyoqarashini kengaytirish, ijodkorlik va san’atga qaratilgan qo‘shimcha mashg‘ulotlar olib borish

15

5

Kreativlikni rag‘batlantirishga qaratilgan tadbirlarni (fotoko‘rgazmalar, hunarmandchilik, musiqa va teatr sahnalari kabi) tashkil etgan bo‘lsa

10

O‘quvchilarni fikrlashga o‘rgatuvchi va dunyoqarashini kengaytiruvchi, yangi ko‘nikmalar beruvchi qo‘shimcha mashg‘ulotlar (debat va hikoya qilish klublari, maktab radiosi/gazetasi/veb-sayti, axborot tahliliy mashg‘ulotlari) olib borsa

15

O‘quvchilarni izlanishga undovchi ishlarni (iqtidorli va bo‘sh o‘zlashtiruvchi o‘quvchilar bilan qo‘shimcha mashg‘ulotlar o‘tkazish, nutq san’ati tadbirlari) olib borsa

9.

O‘qituvchining pedagoglik faoliyati bahosi

O‘qituvchining pedagogik faoliyatiga o‘quvchilar (o‘qituvchi dars beradigan sinflardagi o‘quvchilarning kamida 60 foizi o‘rtasida) va baholashda qatnashgan Kuzatuv kengashi a’zolari o‘rtasida o‘tkaziladigan so‘rovnoma natijalari (ijobiy fikrlari) asosida aniqlanadi

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Kengash a’zolari soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 50 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar o‘quvchilar soniga nisbatan “ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 60 foiz va undan yuqori bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

T/r

Mezonlar

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

Kutubxona bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi

10 ball

0

Nomutaxassislar

10

O‘rta maxsus yoki oliy ma’lumotli mutaxassis bo‘lsa

2.

Malaka oshirishdan o‘tganligi

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

2

Malaka oshirish kurslari yakuniga ko‘ra yakuniy attestatsiyadan o‘ta olmagan va tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lmasa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli ma’lumotnoma yoki sertifikatga ega bo‘lsa

3.

Kutubxonachi lavozimidagi ish staji

20

5

Kutubxonachilikka oid ish staji 1 yildan 5 yilgacha

10

Kutubxonachilikka oid ish staji 5 yildan 10 yilgacha

20

Kutubxonachilikka oid ish staji 10 yil va undanyuqori

4.

Maktabda ehtiyojga ko‘ra darsliklar bo‘yicha buyurtmalarning to‘g‘ri shakllantirilganligi

30

0

Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizdan ortiq xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik

80 foizdan past bo‘lsa

10

Buyurtmalarni shakllantirishda 10 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 80 — 89 foizni tashkil etsa

20

Buyurtmalarni shakllantirishda 5 foizgacha xatoliklar mavjud bo‘lsa va darsliklar bilan ta’minlanganlik 90 — 95 foizni tashkil etsa

30

Buyurtmalar to‘g‘ri shakllantirilgan va darsliklar bilan ta’minlanganlik 96 — 100 foizni tashkil etsa

5.

O‘quvchilarning kutubxonaga jalb qilinishi

30

10

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 1 foizdan 30 foizgacha jalb qilingan bo‘lsa

20

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 30 foizdan 50 foizgacha jalb qilingan bo‘lsa

30

Har oyda umumiy o‘quvchilarning 50 va undan yuqori foizi jalb qilingan bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

T/r

Mezonlar

Maksimal ball

Faoliyat natijalariga ko‘ra qo‘yiladigan ballar

Ko‘rsatkichlar

1.

Psixologiya bo‘yicha mutaxassislik ma’lumotiga ega bo‘lishi

10

5

Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 1 yildan 5 yilgacha bo‘lsa

10

Oliy ma’lumotli mutaxassisning (yoki qayta tayyorlovdan o‘tgan mutaxassis) sohadagi ish staji 5 yil va undan yuqori bo‘lsa

2.

Malaka oshirishdan o‘tganligi

10

0

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslarida qatnashmagan bo‘lsa

10

O‘z vaqtida malaka oshirish kurslaridan o‘tib, tegishli sertifikat (hujjat)ga ega bo‘lsa

3.

Sinfdan tashqari profilaktika, kasbga yo‘naltirish ishlarini olib borish hamda korreksion va rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar

45

15

Korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni to‘liq qamrab olish yuzasidan ish olib borilganligi hamda 7-sinfdan interaktiv so‘rovnomalar o‘tkazish va shu asosda kasb-hunarga bo‘lgan qiziqishini aniqlanligi va ularning ma’lumotlar bazasi yaratilganligi

30

Emotsional-hissiy zo‘riqishlar, xavotirlik darajasi yuqori va o‘ziga ishonchi past bo‘lgan bolalar uchun korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlar tashkil etish, o‘quvchilarni kasbga yo‘naltirish maqsadida seminar-treninglar hamda soha mutaxassislari bilan davra suhbatlarini o‘tkazganligi, shuningdek, kasbiy moyilligi bo‘yicha kelgusida aniq ishchi kasblar bo‘yicha professional ta’lim olishi mumkin bo‘lgan o‘quvchilar o‘rtasida kasbga yo‘naltirish ishlari olib borilganligi

45

Maktab bitiruvchilarini ta’limning keyingi bosqichiga to‘g‘ri yo‘naltirish yuzasidan o‘quvchilar va ularning ota-onalari o‘rtasida targ‘ibot-tashviqot ishlarini olib borganligi hamda ta’limning keyingi bosqichiga qamrab olish bo‘yicha statistik ma’lumotlar jamlanganligi, korreksion-rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarga muhtoj bo‘lgan o‘quvchilarni, ota-onalar va pedagoglar to‘liq qamrab olingani va o‘quvchi-yoshlar o‘rtasida deviant xulq atvor ko‘rinishlarining (zo‘ravonlik, o‘z joniga qasd qilish, erta tug‘ruq) mavjud emasligi

4.

Ijodiy ishlar

20

10

Konferensiya va seminarlarda ma’ruza yoki tezislar bilan ishtiroki (kamida 2-marta)

20

Ishlab chiqilgan metodik tavsiyalar hamda qo‘llanmalar yoki ilmiy maqola va tezislari chop etilganligi (kamida 2-marta)

5.

Umumta’lim muassasasi Kuzatuv kengashi va o‘quvchilarning psixolog faoliyatiga bergan bahosi

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Kuzatuv kengashi a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashganlar Pedagogik kengash a’zolari soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

5

0

So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foizdan past bo‘lsa

5

So‘rovnomada qatnashgan o‘quvchilar soniga nisbatan “Ijobiy fikr” bildirganlar ulushi 70 foiz va undan yuqori bo‘lsa

MAKSIMAL BALL:

100

n) Nizomga 2-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
o) Nizomga 2a-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin:
l) Nizomga 2b-ilovaning matni quyidagi tahrirda bayon qilinsin: